donderdag 26 juni 2014

Review: Essence nummer 183 be my lucky star


Vandaag is het weer tijd om mijn favoriete nagellakmerk aan een kritisch oog te onderwerpen, Ik heb het dan over een sparkle sand effect lakje van Essence.
In het flesje ziet deze zilveren kleur er prachtig uit, maar is dit in het echt ook zo? Klik snel verder om te hele review te lezen en om te swatches te zien natuurlijk!

De kassabon
In Nederland betaal je voor een Essence lakje €1,69. In Duitsland, waar ik hem kocht, is Essence iets goedkoper en betaalde ik €1,55 voor een lakje.



De kleur
Ook op je nagels blijft de kleur prachtig. Ik ben dol op zilveren nagellak en het sparkle sand effect geeft het net iets extra's.

De kwaliteit
Helaas is de kwaliteit om te huilen, na vijf laagjes ziet de kleur er zo uit als op de foto. Dit heeft als gevolg dat het flesje snel leeg gaat en dat je dus snel weer een nieuwe moet gaan kopen. Misschien zou je dit lakje als topcoat kunnen gebruiken?

De voordelen
De kleur is prachtig en dat voor een zacht prijsje...

De nadelen
Helaas is de kwaliteit niet goed, maar dit zou je kunnen oplossen door het lakje als topcoat te gebruiken.

Conclusie
Al met al raad ik dit lakje toch niet aan.

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en er iets aan gehad hebben. Zaterdag ben ik er weer met een speciaal artikel...

Tot zaterdag!

Lots of love!

Marise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten