donderdag 12 juni 2014

Review: Essence Viva Brasil nummer 04 Cool Azul

Vanavond staat de openingswedstrijd van het WK gepland, hier hoort natuurlijk een passende review bij. Ik heb gekozen om een lakje uit de Viva Brasil collectie van Essence te reviewen, dit lakje kocht ik wederom in Duitsland. Maar is ook in Nederland verkrijgbaar.

Ben je benieuwd naar swatches en naar de kwaliteit? Klik dan snel verder om de hele review te lezen!

De kassabon
Zoals sommige van jullie wel zullen weten is nagellak in Duitsland een stukje goedkoper dan in Nederland. Daarom rekende ik voor dit lakje slechts €1,55 af.



De kleur
De kleur is niet zo bijzonder, elk nagellakmerk heeft wel een donkerblauwe kleur in zijn collectie. Ook op je nagels is de kleur simpel en mooi, maar niet heel bijzonder.

De kwaliteit
De kwaliteit is goed, na twee laagjes zit de kleur er goed en wel op.

De voordelen
Het lakje is simpel, goed te betalen en dekt ook nog eens goed. Kortom, wat wil je nog meer?

De nadelen
Het lakje is niet heel bijzonder, maar het is altijd goed om een paar van deze basics in huis te hebben.

Conclusie
Ik zou dit lakje zeker meenemen als ik jou was.

Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden en er iets aan gehad hebben. Komende week heb ik mijn laatste SE-week van dit jaar, dit betekent dat er komende week geen artikelen verschijnen. De week daarna ben ik weer van de partij!

Tot snel!

Lots of love!

Marise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten