donderdag 5 juni 2014

Review: Manhattan lotus effect nail polish glitter nummer 3321


Vandaag is het tijd voor de tweede en laatste review van deze week. Ik heb gekozen om mijn favoriete aankoop te gaan reviewen. In het flesje ziet deze mintgroene kleur met glitters er prachtig uit, maar is dit op je nagels ook het geval?

Dat gaan we nu uitvinden! Klik snel verder om de hele review te lezen en om de swatches te zien.

De kassabon
Ik kocht dit lakje in de supermarkt naast ons appartement, daardoor heb ik het bonnetje niet bewaard. Uit mijn hoofd kostte dit lakje €1,99, maar bind me er niet op vast ;).



De kleur
De combinatie met de gewone nagellak en de glitters vind ik echt geweldig verzonnen. Het geeft de lak net iets extra's en je hebt geen glitter topcoat meer nodig. Ook op je nagels blijft de formule goud waard en kan ik echt niet stoppen met naar mijn nagels kijken.

De kwaliteit
De kwaliteit is helaas een stuk minder, ik heb ontelbaar veel laagjes nodig gehad om de kleur zo dekkend te krijgen als op de foto. Ook het kwastje is alles behalve ideaal, het neemt heel veel nagellak mee waardoor je heel snel te veel aanbrengt.

De voordelen
De kleur is echt prachtig en de combinatie met glitters maakt het lakje uniek in z'n soort. Ook is de nagellak niet zo duur en krijg je veel nagellak (11 ML) voor je geld.

De nadelen
Het grootste nadeel is en blijft de kwaliteit, je hebt zo veel laagjes nodig om de kleur goed dekkend te krijgen. Daarnaast is het merk ook niet in Nederland verkrijgbaar en zul je dus naar Duitsland moeten of het internet op moeten gaan.

Conclusie
Toch zou ik dit lakje zeker kopen als ik jou was, want waar zie deze combinatie?

Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden en er iets aan gehad hebben. Zondag ben ik er weer met een nieuw how-to artikel.

Tot zondag!

Lots of love!

Marise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten