dinsdag 3 juni 2014

Review: p2 lost in glitter polish nummer 050 end up glamorous!


Vandaag is het weer tijd om een lakje uit Duitsland voor jullie te reviewen. Als je in Duitsland bent, moet je natuurlijk ook Duitse nagellak kopen. Daarom nam ik ook dit lakje van p2 mee, de zilveren glitters zien er in het flesje prachtig uit. Laten we nu maar eens kijken of dit ook in de werkelijkheid zo is.

Klik snel verder om de hele review te lezen en om de swatches te zien!

De kassabon
P2 is een goedkoop merk, ik rekende voor dit lakje €2,45 af. Dit is een zeer goede prijs als het vergelijkt met de 11 ML nagellak die je ervoor terugkrijgt.



De kleur
De kleur is lekker opvallend en ideaal voor de zomer. Voor het dagelijks leven vind ik hem toch iets te opvallend en daarom zou ik het lakje eerder naar een feestje dragen of gebruiken voor je nagels. Daarnaast kun je dit lakje ook prima als topcoat over een andere lak heen dragen, één laagje is dan al meer dan voldoende.

De kwaliteit
De kwaliteit is niet geweldig, na drie laagjes ziet de kleur er zo uit als op de foto. Op een of andere manier dekt de lak om sommige delen van je nagel heel goed en op andere delen helemaal niet, erg raar! Ook is de nagellak behoorlijk moeilijk te verwijderen, je handen blijven onder de glitters zitten. Niet erg handig voor bloggers die meerdere lakjes tegelijk willen swatchen.

De voordelen
De kleur is lekker opvallend en is helemaal niet duur.

De nadelen
Ten eerste is p2 niet in Nederland verkrijgbaar, je zult dus naar Duitsland moeten of op internet gaan zoeken om het lakje te bemachtigen. Daarnaast is ook de kwaliteit niet geweldig en is het lakje lastig om van je nagels af te halen/

Conclusie
Al met al zou ik het lakje toch aanraden. Het is namelijk altijd leuk om een opvallend lakje in je kast te hebben voor als er een keer een feestje is.

Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden en er iets aan gehad hebben. Donderdag ben ik er weer met de tweede review van deze week.

Tot donderdag!

Lots of love!

Marise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten