dinsdag 24 juni 2014

Review: p2 lost in glitter polish nummer 020 get gorgeous


Vandaag is het weer tijd voor een review en deze keer heb ik een lakje van het Duitse merk p2 voor jullie. Zoals jullie inmiddels wel weten, ben ik in de meivakantie helemaal losgegaan in Duitsland en heb ik veel nagellakjes gekocht.
Ik heb gekozen voor deze gouden glitter kleur en ben erg benieuwd naar de kwaliteit ervan. Klik dus snel verder als je wilt weten wat ik ervan vond en om de swatches te zien natuurlijk!

De kassabon
De lakken van p2 zijn met hun €2,45 per stuk erg goed te betalen en daarom zeker de moeite waard om een keer uit te proberen.



De kleur
Een mooie gouden glitter nagellak ontbrak nog in mijn collectie en daarom nam ik hem mee. Op je nagels ziet de kleur er prachtig uit, de glitters geven het echt een glamorous effect en maken de lak erg geschikt voor een feestje.

De kwaliteit
Als ik een glitterlakje koop, houd ik altijd mijn hard vast als het om de kwaliteit gehad. Hoe vaak kocht ik al niet een glitterlakje waarbij de kwaliteit om te huilen was. Bij deze is dat echter niet zo, na twee laagjes zit de kleur er goed dekkend op zoals op de foto.
Helaas zijn glitterlakken altijd heel moeilijk om van je nagels af te krijgen en dat zie je op de foto's terug, maar desalniettemin is de kwaliteit fantastisch.

De voordelen
Het lakje is goed te betalen, de kleur is mooi en de kwaliteit is goed. Kortom, wat wil je nog meer?!

De nadelen
Het enige nadeel dat ik kan verzinnen, is het feit dat p2 niet in Nederland te koop is. Je zult dus naar Duitsland moeten om het lakje te halen, of je probeert hem online te bemachtigen.

Conclusie
Kopen, kopen, kopen!

Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden en er iets aan gehad hebben. Donderdag ben ik er weer met een nieuwe review.

Tot donderdag!

Lots of love!

Marise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten