donderdag 12 juli 2012

De neon trend

De trend op het gebied van nagellak deze zomer is toch wel neon. Lekker felle, opvallende kleuren die van je nagels afspatten. Ook is de neontrend terug te zien in de nieuwe kledinglijnen en in de beauty wereld.
Daarom leek het mij handig dat ik jullie een aantal super vette neoncollecties laat zien, veel heel neonplezier dus!

1. O.P.I. outrageous neons

O.P.I. heeft haar eerste neon collectie aangebracht. Deze collectie bevat vier prachtige neon kleuren, een witte basis en een topcoat. Ik vind de kleuren echt heel mooi en heel erg neon. O.P.I. voldoet prima aan de neon eisen. Dit setje kost €26.95 en is verkrijgbaar bij de sephora

2. Essence colour arts
Essence heeft geen echte neon nagellak lijn. Maar ook zij komen met felle kleuren, wel is het een bijzonderde lijn. Omdat er geen vloeibare nagellak bij zit maar alleen kleurpigmenten.
 



 Bij de collectie zit een speciale 'nail base' waarmee je de pigmenten vast kunt zetten. De hele lijn bestaat uit nog meer kleuren maar voor dit artikel heb ik alleen de neonkleuren hier neergezet. Ik ben echt super benieuwd of dit echt werkt.
de pigmenten kosten €2.49 per stuk en de nail base kost €1.59. De collectie is verkijgbaar bij het kruidvat en de trekpleister vanaf september 2012


3. Essie poppy-razzie collectie
Als laatste komt ook essie met vier 'neon' kleuren. Echte 100% neonkleuren zijn het niet, maar toch vind ik dat ze er redelijk dicht bij in de buurt komen.
 



 Deze kleuren vind ik ook weer heel erg mooi en ik ben erg benieuwd hoe ze er in het echt uit zien.
een lakje kost €9.99 en is verkrijgbaar bij de etos

Ik hoop dat jullie dit neon artikel leuk vonden en er iets aan gehad hebben. Als je ergens nog een uitgebreidere uitleg wil, laat dat dan even weten bij de reacties. Zaterdag laat ik zien hoe je boter-kaas-en eieren op je nagels krijgt...

Tot zaterdag!

Lots of love!

Marise

9 opmerkingen:

  1. Super gaaf artikel,alleen ik dacht dat je een uitleg zou geven hoe je je eigen dotting tool maakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi. die essence lijn heeft leukekleuren, maar wat zijn pigmenten. ik ken alleen de pigment van de huid.
    die uiltjes zijn trouwens ook leuk. ik heb ze op gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pigmenten, zijn losse 'oogschaduws' ze zijn dus heel poederig en los. En dus nnu ook als nagellak te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wil je misschien een keer een uitleg geven over hoe je diee essence pigment aan moet brengen

    Alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je blog echt geweldig. Maar ik heb een tip voor de mensen die essie nagellak willen kopen:
    De nagellak ik bij meerdere drogisterijen verkrijgbaar zoals bij de d.i.o anna drogisterij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die essence pigmenten ... zijn die al verkrijgbaar ?
    Want hier in de buurt vind ik ze echt nergens ...
    Het lijkt ook alsof essence een beetje uitsterft wat zeer jammer is want ik ben dol op dat merk!

    Vorige week zat ik nog in Trier (DL) waar ze dan weer totaal andere producten hadden ...(grote flesjes van essence; disneylijn, ... )

    Misschien tips of advies ?
    Ikzelf ben van provincie antwerpen in Belgie ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De limited editions van essence zijn inderdaad moeilijk verkrijgbaar.
    Mijn tip is wel dat mocht je ergens vreemde collecties zien, om ze gewoon mee te nemen. Misschien zijn ze wel hardstikke fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen