zondag 8 juli 2012

how-to: uiltjes nail art

Vandaag heb ik weer een how-to artikel voor jullie. De 'owl' is de laatste tijd echt een trend aan het worden. In elke sieradenshop is wel een uilenring, ketting of armband te vinde. Waarom zou je alleen sieraden met uiltjes dragen als je het ook gewoon op je nagels kan krijgen.
Wel wil ik zeggen dat deze nail art tutotial wat tijd kost, maar ik denk dat dit vanwege de vakantieperiode niet zo'n probleem is ;)

Dus veel kijkplezier!
Helaas deed youtube en mijn computer heel raar daarom heb je hieronder de link naar de video.Sorry!




ik heb de volgende producten gebruikt (van links naar rechts op m'n nagels)
-op mijn duim:
donkerpaars ( paris memories #239)
lichtpaars (essie nr. 37 lilacism)
-op mijn wijsvinger
donkergroen (hema nr. 10)
lichtgroen (essence nr. 39 lime up!)
-op mijn middelvinger
donkerblauw ( hema nr.08)
lichtblauw (miss sporty nr. 305)
-op mijn ringvinger
donkerroze (etos quick dry - heefrt geen nummer meer)
lichtroze (NYC nr. 251 Bubblegum Pink)
- op mijn pink
groenblauw ( een mini nagellakje van de hema)
turquoise (essie nr. 98 turquoise & caicos)
-voor de ogen
-wit (sephora nr. L24 coco)
-zwart (essence nr. 59 black is back)
-voor de snavel
oranje striper (nr. 004 van de limited edition lijn van de etos)

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en er iets aan gehad hebben dinsdag ben ik er weer met een nieuw artikel!

Tot dinsdag!

Lots of love!

Marise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten