zaterdag 28 juni 2014

Laatste bericht

Ja, je hebt de titel echt goed gelezen. Dit is het laatste artikel dat ik op deze blog ga schrijven, nicenailz gaat stoppen. Een ruime twee jaar geleden begon ik deze blog om mijn liefde voor nagellak te kunnen delen met de rest van de wereld. Dit heb ik twee jaar met heel veel liefde gedaan, maar de laatste maanden merkte ik dat het plezier in de blog langzaam verdween. Ik begon het steeds meer als een verplichting te zien en ook met school viel het moeilijk te combineren.

Daarom heb ik besloten om met deze blog te stoppen. Het goede nieuws is dat ik niet geheel van de blogbodem zal verdwijnen. Ik ga namelijk beginnen aan een nieuwe blog (lifestylecurls.blogspot.com) waarop ik van alles en nog wat zal gaan schrijven. Deze blog zal een stuk onregelmatiger zijn, waardoor het voor mij goed te combineren is met school.

Voordat ik dit artikel echt afsluit, wil ik jullie hartstikke bedanken. Ik heb genoten van jullie comments, lieve mailtjes en trouwe bezoekjes. Ook de tips die ik van jullie heb gekregen, hebben mij veel gedaan. Zonder jullie had ik het nooit zo lang vol kunnen houden en had nicenailz nooit kunnen bestaan.

Dank je wel!!!!!!!

Nicenailz zal nog een aantal weken in de lucht blijven, daarna zal ik de blog en het youtubekanaal verwijderen. Ik zou het leuk vinden als jullie met mij mee 'verhuizen' naar mijn nieuwe blog, hier zullen ook af toe nagellak artikelen op verschijnen. 

Hopelijk tot ziens!

Lots of love!

Marise

2 opmerkingen:

  1. :-( Ga je blog missen......heb er veel aan gehad ! laat je weten waar je nieuwe blog te vinden is ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, Marise. Ik ben nieuw op deze site, maar ik vind het toch jammer dat je stopt. Ik had een paar dagen geleden je boek gelezen, namelijk "TOPNAGELS". Het is echt een leuk leuk boek, hoewel ik nog geen nagellakmag zetten. Ik vind jouw nagels echt top! Ik had ooit durven dromen van zulke nagels! Maar superr jammer dat je stopt....Ik kom wel ooit langs bij jou nieuwe blog! ♥

    BeantwoordenVerwijderen