donderdag 29 mei 2014

NOTD: Aqua glitter


Vandaag heb ik alweer een NOTD, ik weet dat ik de laatste tijd heel veel van dit soort artikelen schrijf. Maar ik vind het heerlijk om mijn creaties met jullie te delen. Voor vandaag heb ik gekozen voor ombre nail art met net iets extra's.

Klik snel verder om meer foto's te zien en voor de lijst met de gebruikte producten!






Ik gebruikte de volgende producten:
- blauwe nagellak (Safari nummer 102)
Deze gebruikte ik ook al in het how-to artikel van zondag en ik ben helemaal verliefd geworden op de kleur en de kwaliteit.
- zilveren nagellak (Manhattan nummer 3342)
Dit is de geliefde nagellak die ik dinsdag reviewde.
- blauwe topcoat (Miss Sporty nummer 3099)

Ik hoop dat jullie deze NOTD leuk vonden en er iets aan gehad hebben. Zondag ben ik er weer met een nieuw artikel.

Tot zondag!

Lots of love!

Marise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten