donderdag 24 april 2014

NOTD: Koningsdag


Vandaag is het weer tijd voor een NOTD, oftewel een nails of the day artikel. Ik ga jullie dus laten zien wat ik vandaag op mijn nagels heb. Inmiddels is het alweer bijna koningsdag en daar hoort natuurlijk een passend nail art design bij.

Klik snel verder om de foto's te zien!






Zoals je kunt zien is het design erg simpel met een klein extraatje. Ik ben er erg blij mee en ik hoop dat jullie het ook kunnen waarderen.

Ik heb de volgende producten gebruikt:
- oranje nagellak (Miss Sporty nummer 451)
-rhinestones (Intertoys)
- topcoat (Action)

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en er iets aan gehad hebben. Zondag ben ik er weer met een nieuw how-to artikel.

Tot zondag!

Lots of love!

Marise

1 opmerking:

  1. Leuk gedaan! Ik heb zelf koningsdag watermarble nagels met de kleuren rood, wit, blauw en oranje. Ook leuk geworden! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen