dinsdag 22 april 2014

Review: Essence nummer 171 galactic glam


Vandaag is het weer tijd voor een review. Deze keer heb ik gekozen voor een nieuw lakje uit het vaste assortiment van Essence. In het flesje ziet de kleur er echt prachtig uit en ik kan niet wachten om hem voor jullie te testen en mijn mening erover te geven.

Klik dus snel verder om de hele review te lezen!

De kassabon
De lakken van Essence zijn nooit duur en daardoor altijd waard om mee te nemen. Voor één lakje betaal je €1,69.



De kleur
De kleur is echt prachtig en erg bijzonder, het bevat duizenden minuscule glittertjes met een groene gloed erover heen. Ook op je nagels ziet de kleur er prachtig uit!

De kwaliteit
De kwaliteit is super goed, na één laagje zit de kleur er goed op. Iets dat niet vaak gebeurt bij Essence. Ook vind ik de borsteltjes van Essence altijd heel fijn werken.

De voordelen
Het is een prachtig lakje met een steengoede kwaliteit en ook voor de prijs hoef je het niet te laten.

De nadelen
Ik zou ze niet kunnen verzinnen

Conclusie
Dit lakje moet je kopen!!

Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden en er iets aan gehad hebben. Donderdag ben ik er weer met een nieuw artikel..

Tot donderdag!

Lots of love!

Marise

4 opmerkingen:

  1. Een heel mooi lakje! Ik heb hem maar dan in de "oude" verpakking "choose me" heet deze dus zal deze niet gaan kopen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil hem al zo lang maar onze kruidvat heeft geen groot vak van essence en heb dus niet alle lakjes in het schap staan

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marise,
    ik heb het lakje ook en vind het een leuke kleur maar bij mij is die niet dik na 1 laagje wat kan ik hier tegen doen want ik vind het wel een leuke kleur alleen vind ik dat een groot nadeel!'
    Gr. anoniem

    BeantwoordenVerwijderen