dinsdag 29 april 2014

Review: Hema nummer 43


Haai, ik hoop dat jullie een leuke koningsdag hebben gehad en veel verkocht/gekocht hebben. Vandaag heb ik voor jullie een review van een Hema lakje. Deze donkere roze kleur ziet er in het flesje echt prachtig uit, ik ben benieuwd of dit in de praktijk ook zo is.

Klik snel verder om de hele review te lezen en om de swatches te zien!

De kassabon
De lakken van de Hema zijn erg goed te betalen. Voor dit lakje rekende ik slechts €1 af, voor dat geld hoef je ze natuurlijk nooit te laten liggen.



De kleur
De kleur is zowel in het flesje als op je nagels echt prachtig. Vooral de subtiele glans geeft het lakje iets extra's.

De kwaliteit
De kwaliteit is helaas minder goed, hoeveel laagjes je ook aanbrengt je blijft delen van je nagels eronder zien. Dit vind ik erg zonde en maakt het lakje ook minder mooi.

De voordelen
Het lakje is met haar één euro super goed te betalen en ook de kleur is prachtig.

De nadelen
De kleur is erg doorschijnend.

Conclusie
Ik vind het erg moeilijk om te zeggen of dit nou een aanrader is of niet, aangezien het lakje zo goedkoop is zou ik hem toch maar kopen als ik jou was.

Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden en er iets aan gehad hebben. Donderdag ben ik er weer met een nieuw artikel.

Tot donderdag!

Lots of love!

Marise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten