donderdag 1 mei 2014

Review: Hema nummer 833


Vandaag is het tijd voor de tweede Hema review van deze week. Deze keer gaat het om een babyblauwe kleur die er ook weer prachtig uitziet.

Klik snel verder om de hele review te lezen!

De kassabon
Dit lakje wordt verkocht voor de normale Hema nagellakprijs €2,50. Dit vind ik helemaal niet veel geld voor de 11 ml die je ervoor terugkrijgt.



De kleur
De babyblauwe kleur is perfect voor de zomer als je handen al lekker bruin zijn. Ook op je nagels blijft de kleur prachtig en kan ik er echt uren naar kijken.

De kwaliteit
De kwaliteit is helaas minder, na drie laagjes ziet de lak er zo uit als op de foto. De lak dekt zeer onregelmatig wat ervoor zorgt dat je niet egaal kunt lakken. Ook droogt de lak heel langzaam en duurt het dus lang voordat je je nagels weer kunt gebruiken voor de dagelijkse dingen.

De voordelen
De kleur is prachtig en zeer geschikt voor de zomer, ook voor de prijs hoef je hem niet te laten staan.

De nadelen
De kwaliteit is niet goed, de lak dekt onregelmatig en droogt langzaam.

Conclusie
Ondanks de voordelen, zou ik het lakje niet nog een keer kopen. Toch hoop ik dit lakje wel te dragen komende zomer.

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en er iets aan gehad hebben. Zondag ben ik er waarschijnlijk met een how-to artikel, maar ik weer het niet zeker.

Tot zondag!

Lots of love!

Marise

2 opmerkingen: