donderdag 8 mei 2014

Another blogging tag



Hallo allemaal, vandaag leek het mij weer eens hoog tijd om een tag te doen. Tags zijn altijd leuke artikelen om te schrijven en ook om te lezen, kortom een win-win situatie. Ik heb gekozen voor de 'Another blogging tag' een tag die vooral in gaat op de achter de schermen kant van mijn blog.

Klik snel verder om de tag te lezen!

1. Wat zou je aan je blog willen verbeteren en wat wil je zeker zo houden?
Ik zou graag wel meer artikelen willen schrijven op mijn blog, elke dag zou fantastisch. Helaas weet ik van mezelf dat dit niet realistisch is, omdat ik het anders niet red met school. Wat ik zeker zou willen houden zijn de lieve lezeressen die ik heb, love you all ;)!

2. Doe je alles voor je blog alleen?
Jup. Het is just me, myself and I als het om mijn blog gaat. Dit vind ik ook wel prettig, want nu ben ik niet afhankelijk van mensen.

3. Welk cijfer zou je je blog geven?
Poeh, dat is een lastige vraag. Ik vind het geven van cijfers altijd heel lastig, maar al met al vind ik het wel een 7 waard. Ik zie nog wel een aantal verbeterpuntjes, dus vandaar geen acht.

4. Verdien je geld met bloggen?
Ja, ik verdien wat geld. Maar het is zeker geen vetpot en dat hoeft ook niet, het gaat erom dat je plezier hebt in het bloggen!

5. Wat is het nadeel van bloggen, als je iets moest kiezen?
Het nadeel is dat je altijd een soort van druk ervaart. Je voelt jezelf echt verplicht om op tijd alle artikelen af te hebben en om ook artikelen van kwaliteit online te zetten. Ook levert een blog soms een hoop stress op als je bijvoorbeeld een druk weekend of een drukke week hebt.

6. Waardoor blijf je hangen op een blog en wanneer klik je weg?
Ik vind schrijfstijl erg belangrijk. Als iemand goed en gepassioneerd schrijft blijf ik hangen, maar als iemand gewoon  'zijn ding doet' en zonder enige emotie schrijft haak ik direct af. Ook de lay-out van een blog is alles bepalend of ik blijf plakken of niet.

7. Heb je mensen leren kennen door het bloggen? Zo ja, wie dan?
Ik heb geen mensen leren kennen door het bloggen, maar ik kreeg door het bloggen wel de mogelijkheid om een boek te schrijven.

8. Wat vind jij van persoonlijk bloggen? Waar let jij op met de informatie die je deelt op je blog?
Ik denk dat persoonlijk bloggen een must is op een blog, je bezoekers moeten weten wie er achter de blog zit en daar horen wat persoonlijke dingen in. Uiteraard heeft dat grenzen en zet ik ook niet mijn hele privéleven op een blog. Als ik informatie deel op mijn blog probeer ik er vooral op te letten dat het voor iedereen interessant is, ik kan wel mijn hele levensverhaal online zetten. Maar ik denk niet dat iemand daar echt op zit te wachten. Ik probeer als het ware in jullie hoofdjes te kijken om te zien wat relevant is en wat niet.

9. Zou je je blog verwijderen voor 50.000 euro?
Nee.

10. Welke dingen gebruik jij om te bloggen?
Mijn camera natuurlijk, de olympus SP-620UZ. En een computer, welke ik gebruik wisselt een beetje. Soms werk ik op de laptop en soms op de vaste computer bij ons thuis.

Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden en hierdoor iets meer over mijn blog te weten zijn gekomen. Als je deze tag wilt overnemen, doe dat gerust! Zondag ben ik er weer met een nieuw how-to artikel!

Tot zondag!

Lots of love!

Marise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten