dinsdag 6 mei 2014

Review: p2 nummer 650 fever


Vandaag is het tijd om de eerste nagellak die ik in Berlijn kocht voor jullie te reviewen. Het gaat om deze donkerrode kleur van p2 die de naam fever draagt. In het flesje ziet de kleur er prachtig uit dus laten we maar snel gaan kijken of dit op je nagels ook zo is!


De kassabon
P2 is super goedkoop, zelfs nog goedkoper dan Essence. Voor dit lakje rekende ik namelijk €1,55, helaas moet je daarvoor wel naar Duitsland rijden.



De kleur
De kleur is op zich niet heel vernieuwend, bijna elk nagellakmerk heeft wel zo'n soort kleur in haar collectie. Toch kan ik nooit genoeg krijgen van rode nagellak, omdat het simpelweg voor zoveel gelegenheden geschikt is. Voor feestjes, voor school of voor een zakelijke afspraak op je werk, rood kan altijd.

De kwaliteit
De kwaliteit is erg goed, na twee laagjes zit de kleur er goed en wel op. Ook viel mij op dat de nagellak erg snel droogt, je kunt je handen dus snel weer gebruiken na het lakken.

De nadelen
Het grootste nadeel is dat dit merk niet in Nederland te koop is en dat je dus naar Duitsland moet. Natuurlijk zou je ook Ebay kunnen proberen, maar dan ben je met verzendkosten vaak duurder uit.

De voordelen
De kleur is mooi classy en past overal bij voor de prijs moet je het lakje eigenlijk wel mee nemen. Ook de kwaliteit is om te zoenen.

Conclusie
Hier zijn eigenlijk maar drie worden voor nodig: kopen, kopen, kopen!

Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden en er iets aan gehad hebben. Hoe zijn jullie ervaringen met p2 nagellak? Laat het weten bij de comments.
Donderdag ben ik er weer met een nieuw artikel.

Tot donderdag!

Lots of love!

Marise

1 opmerking:

  1. Een mooi classy lakje! Zelf ben ik nog niet bekend met de P2 lakjes. (Jammer genoeg)

    BeantwoordenVerwijderen