dinsdag 13 mei 2014

Review: Essence nummer 146 that's what i mint!


Vandaag is het weer tijd om een lakje uit Duitsland voor jullie te reviewen. Zoals jullie al konden zien gaat het om een lakje van mijn geliefde Essence, ik geloof dat dit lakje ook in Nederland te krijg is.

Klik snel verder om de hele review te lezen en om de swatches te bekijken!

De kassabon
De lakken van Essence zijn in Duitsland iets goedkoper dan hier. Daar betaal je er namelijk maar €1,55 voor dat is echt geen geld. Ook in Nederland zijn de lakken van Essence met hun €1,69 prima te betalen en hoef je ze voor het geld nooit te laten staan.



De kleur
De kleur is prachtig, ik ben gek op mintgroen. De kleur is ideaal voor deze tijd van het jaar en voor de zomer die er, ondanks alle regen van de afgelopen tijd, toch echt aan zit te komen. Ook op je nagels blijft de kleur prachtig en een echte favoriet van mij. Daarnaast vind ik ook de naam erg leuk, persoonlijk vind ik de namen van Essence altijd een beetje tegenvallen maar deze is erg goed.

De kwaliteit
Als ik mintgroene nagellak koop, houd ik altijd mijn hart vast als het om de kwaliteit gaat. De kwaliteit kan namelijk geweldig zijn of een regelrechte ramp. Bij dit lakje is de kwaliteit erg goed, na twee laagjes zit de kleur er zo op als op de foto, hier ben ik echt super blij mee!

De voordelen
Het is een prachtige kleur met een goede kwaliteit. Daarnaast is Essence goed te betalen en al snel een echte aanwinst in je nagellakcollectie.

De nadelen
Ik zou geen nadelen kunnen verzinnen.

Conclusie
Dit lakje moet je echt kopen! Zelden heb ik zo'n goedkope mintgroene nagellak gezien, die ook nog eens een goede kwaliteit heeft.

Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden en er iets aan gehad hebben. Donderdag ben ik er weer met een nieuw artikel.

Tot donderdag!

Lots of love!

Marise

1 opmerking:

  1. Het lakje is ook nederland verkrijgbaar ik hen hem zelf ook een top lakje

    leuk artikelen

    BeantwoordenVerwijderen