donderdag 15 mei 2014

Essence Hup Holland Hup limited edition



Het WK staat over ongeveer een maand alweer voor de deur. Dat betekent, als je van voetbal houdt tenminste, met het bord op schoot voor de buis en nagelbijtend de wedstrijd doorbrengen.
Essence wil zich graag mengen in de WK-gekte en komt met een collectie die speciaal voor het WK gemaakt is, persoonlijk vind ik de collectie erg grappig en leuk en kan ik niet wachten om hem met jullie te delen.

Klik snel verder om te zien wat de collectie bevat!

Omdat de collectie weinig nagellak bevat, ga ik deze keer alle producten laten zien.


1. Nepwimpers €2,39
Deze nepwimpers zijn echt te gek voor woorden en ik denk niet dat veel mensen dit zullen dragen. Maar het idee is goed!


2. Fan pen €1,99
Met deze fan pan teken je in één keer de Nederlandse vlag op bijvoorbeeld je wangen. Ideaal voor je kleine broertje, zusje of oppaskindjes, natuurlijk is het voor jezelf ook leuk en goed idee om in de stemming te komen.

v.l.n.r. topscores, hattrick!, Wilhelmus van Nassouwe
3. Nagellak €1,69 per stuk
De bekende kleuren mogen niet ontbreken als je naar het WK aan het kijken bent, de namen vind ik echt geniaal en ik ga proberen om ze alle drie te bemachtigen.


4. Body/nail stickers €1,39
Altijd leuk om deze stickers op je gezicht of gewoon op een blaadje te plakken. Ook kun je er een leuke manicure mee maken door deze over je rood-wit-blauwe nagellak heen te plakken


5. Body tattoos €1,99
Plaktatoeages blijven leuk en doen mij echt denken aan vroeger. Gewoon nat maken met een sponsje en klaar is kees.


6. Handgel €1,89
Handgel is heel erg handig, vooral als je op vakantie bent en regelmatig met het openbaar vervoer moet reizen. Deze handgel bevat ook nog eens rood-wit-blauwe glitters.


7. Armband €1,59
Voor wie niet zo van toeters en bellen houdt, is dit kleine armbandje ideaal. Je laat toch zien dat je voor Nederland bent zonder dat je extreem uitgedost voor de tv verschijnt.



8. World champion hair tie €1,59
Elastiekjes zijn altijd handig en iets waar je er nooit genoeg van kunt hebben. Dit elastiekje bevat ook nog eens de Nederlandse vlag, ook dit is weer ideaal voor de mensen die niet van toeters en bellen houden en toch iets met het WK willen doen


9. Clip €1,99
Haarclipjes zijn ook altijd handig en geven net iets extra's aan je WK look.

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en er iets aan gehad hebben. De Hup Holland Hup collectie ligt vanaf juni in de winkels. Zondag ben ik er weer met een nieuw how-to artikel.

Tot zondag!

Lots of love!

Marise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten