zondag 18 mei 2014

Nagellakstashes van anderen bekijken

Een week geleden had ik nog meivakantie en had ik even de tijd om uit te rusten. In vakanties vind ik het heerlijk om op youtube rond te neuzen en video's te bekijken. De 'obsessie' van deze vakantie waren nagellakstashes, ik heb er tientallen bekeken en ik vind het heerlijk om naar te kijken. Het is prachtig om te zien hoeveel nagellak sommige vrouwen hebben en zelf kom je op ideeën voor je eigen collectie.

Ik heb een aantal favorieten samengesteld en hieronder voor je op een rijtje gezet!

Veel kijkplezier!

Deze collectie is echt prachtig, ik zou willen dat ik zoveel als zij had!








Eindelijk krijgen we in deze video de collectie van Cutepolish begon, deze beroemde youtuber heeft een grote collectie en heeft er zelfs kasten voor ingericht.



Ik hoop dat jullie dit artikel met collecties leuk vonden en dat je erdoor geïnspireerd bent geraakt. Dinsdag ben ik er weer met een nieuw artikel.

Tot dinsdag!

Lots of love!

Marise

2 opmerkingen:

  1. Klopt het dat ik geen foto's zie? Of doe ik iets verkeerd??? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn video's. Het duurt even voordat ze geladen zijn, maar ik kan ze hier gewoon afspelen

    BeantwoordenVerwijderen