dinsdag 20 mei 2014

NOTD: zomerse glitters

Ik schrijf dit artikel op zondag, met stralend lenteweer als uitzicht. Door dit onwijs lekkere weer kreeg ik spontaan zin om mijn nagels te doen. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een simpele nagellak met iets extra's.

Klik snel verder om meer foto's te zien en om te zien welke producten ik hiervoor gebruikte!







Deze NOTD is heel simpel na te maken, je lakt je nagels gewoon in een kleur die jij mooi vind en vervolgens ga je er met losse glitters overheen. Je laat de boel even drogen en klaar is kees!

Ik gebruikte de volgende producten hiervoor:
- mintgroene nagellak (Hema nummer 842)
- topcoat (Fogan)
- gouden glitters (van een kerstsetje kaarten maken)

Ik hoop dat jullie deze NOTD leuk vonden en er iets aan gehad hebben, ik ga snel weer de tuin in en genieten van het heerlijke weer! Donderdag heb ik weer een review voor jullie.

Tot donderdag!

Lots of love!

Marise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten