donderdag 22 mei 2014

Review: Catrice nummer 46 Berry Potter and Plumbledore


Soms kom je nagellakken tegen die zo´n coole/bijzondere naam hebben, dat je ze wel moet kopen. Dit lakje van Catrice is daar een schoolvoorbeeld van. Ik kwam dit lakje tegen in de DM in Duitsland en toen ik de naam las, was ik meteen verkocht. Vroeger heb ik alle boeken van Harry Potter gelezen en heb ook al een aantal films gezien.
Nu is het tijd om te kijken of het lakje ook een mooie kleur is en of de kwaliteit goed is. Klik snel verder om dit te weten te komen!

De kassabon
Zoals ik al eerder vertelde is nagellak in Duitsland veel goedkoper dan in Nederland. Daarom moet je ook zeker nagellak kopen als je een keer onze buren bezoekt. Ik rekende voor dit lakje €2,75, toch maar weer 25 cent bespaard ;).



Ik heb het flesje nog een keer gefotografeerd,
zodat je ziet hoe de kleur er bij daglicht uitziet.

De kleur
De kleur ziet er in het flesje echt prachtig uit, een duochrome paars met een blauwe gloed erdoor heen. Op je nagels wordt die gloed iets minder, maar blijft het lakje mooi. Wel vind ik het een typisch winterlakje en zou ik het nu niet dragen, maar het wordt ooit wel weer een keer winter dus dan kan ik hem wel weer gebruiken.

De kwaliteit
De kwaliteit is goed, na twee laagjes zit de kleur er goed dekkend op. Ik vind de borsteltjes van Catrice altijd heel lekker werken en ook bij deze kleur glijdt het borsteltje over je nagels heen.

De voordelen
Het is een bijzondere kleur die een mooie naam draagt. Daarnaast is de kwaliteit goed en is Catrice, ook in Nederland, een zeer goed te betalen merk.

De nadelen
Het lakje is misschien iets aan de donkere kant, waardoor je het in de zomer niet zo zal zult dragen. Maar daar kan ik in ieder geval goed mee leven.

Conclusie
Ik zou dit lakje zeker kopen als ik jou was en het lakje is een must voor de Harry Potter fans onder ons.

Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden en er iets aan gehad hebben. Zondag ben ik er weer met een nieuw how-to artikel.

Tot zondag!

Lots of love!

Marise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten