zondag 25 mei 2014

How-to: zomer nail art


Vandaag is het weer tijd voor een how-to artikel. Ik heb gekozen voor een lekker luchtig design, dat goed past bij de afgelopen dagen. Dit design is super simpel om te maken en ziet er erg leuk uit. Een win-win situatie dus.

Klik snel verder om naar de video te gaan en om te zien welke producten ik ervoor gebruikte!

Veel kijkplezier!

Ik heb de volgende producten gebruikt:
- blauwe nagellak (Safari nummer 102)
- groene nagellak (Essie nummer 207A Navigate Her)
- witte nagellak (Hema nummer 809)
- gouden nagellak (Sephora nummer 75 I'm a rich girl)
- topcoat (Action)
- nail art brush

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en er iets aan gehad hebben. Dinsdag ben ik er weer met een nieuwe artikel. Geniet nog even van je zondag!

Tot dinsdag!

Lots of love!

Marise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten