dinsdag 27 mei 2014

Review: Manhattan nummer 3342


Vandaag ga ik een lakje reviewen die ik de afgelopen dagen op mijn nagels heb gehad. Ik kocht dit lakje in Berlijn en ik kan niet wachten om mijn mening met jullie te delen.

Klik snel verder om de review te lezen en om swatches te zien!

De kassabon
Ik had nog nooit van het merk Manhattan gehoord en was erg onder de indruk van de mooie kleuren die ze hadden. Daarnaast is Manhattan ook heel goed te betalen, voor dit lakje rekende ik €1,55 af. Je krijgt hier dan wel niet veel inhoud voor, slechts 7 ml.



De kleur
De kleur is echt prachtig en eentje die je niet vaak tegenkomt. Ook op je nagels knalt de kleur er echt vanaf. Dit lakje lijkt mij ook erg geschikt om nail art als ombre ofzo mee te maken.

De kwaliteit
De kwaliteit is super goed! Na één dikke laag zit de kleur er goed en wel op. Ook blijft de nagellak nog lang mooi en chipt hij niet zo snel.

De voordelen
Het is een prachtige kleur, voor een zachte prijs die ook nog eens goede kwaliteit heeft.Daarnaast ligt de dop heel prettig in je hand en is je nagels lakken echt een feestje. Kortom, wat wil je nog meer?!

De nadelen
De enige nadelen die ik kan verzinnen is ten eerste de hoeveelheid nagellak die je krijgt. 7 ml is niet veel en daardoor zal her lakje snel op gaan. Ten tweede is het niet fijn dat het lakje niet in Nederland te koop is, je zult dus naar Duitsland moeten of op internet gaan zoeken.

De conclusie
Ik dit raad dit lakje voor de volle 100% aan en ik zou het zeker meenemen als je hem een keer tegenkomt!

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en er iets aan gehad hebben. Donderdag ben ik er weer met een nieuw artikel.

Tot donderdag!

Lots of love!

Marise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten