dinsdag 10 juni 2014

Review: Astor nummer 309 mate de coca


Vandaag heb ik weer een review voor jullie uit Duitsland. Bij de DM kocht ik dit lakje van Astor, ik had nog nooit van het merk gehoord en het leek mij leuk om een keer te proberen.
Inmiddels heb ik het lakje geswatched en aan mijn kritisch oog onderworpen ;).

Klik snel verder om de hele review te lezen!

De kassabon
De lakken van Astor zijn met hun €2,39 goed te betalen ook krijg je een goed gevuld flesje met 6 ML inhoud voor je geld. Dus voor de centen hoef je het lakje zeker niet te laten liggen.



De kleur
De kleur is prachtig, een groene kleur die je niet vaak ziet. Ook op je nagels blijft de kleur prachtig. Daarnaast lijkt de kleur mij ook erg geschikt voor nail art.

De kwaliteit
Na twee laagjes dekt de kleur volledig, dit is erg goed voor een goedkoop lakje als deze. Ook het kwastje lakt erg fijn.

De voordelen
Het is een betaalbaar lakje, in een mooie kleur en met goede kwaliteit. Kortom, wat willen we nog meer?!

De nadelen
Het enige nadeel is dat ze Astor, voor zover ik weet, niet in Nederland verkopen. Je zult dus op zoek moeten gaan naar alternatieve verkooppunten.

Conclusie
Ik zou dit lakje zeker kopen als je het tegenkomt!

Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden en er iets aan gehad hebben. Donderdag ben ik er weer met een nieuwe review.

Tot donderdag!

Lots of love!

Marise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten